Tävling: Designa en t-shirt och "vinn" marknadsföring

En tjej på Schulman-siten 1000apor vill att man skall designa en t-shirt och därmed ha chansen att få sin blogg marknadsförd:

"Ok. Det där med plånboken är inte bra. Inte alls bra. Men skit i det nu. Jag får lösa det på någon vänster.

Tänkte utlysa en läsartävling. Vi skall trycka upp t-shirts och jag behöver ett jävligt snyggt tryck. Det skall stå "Siuge kiuk?" och vara i svartvitt.

Mejla förslag till [email protected]

Vinnaren får en jävligt bra marknadsföringskanal och tröjan kommer att säljas här på bloggen."

Inte heller detta är väl något ypperligt tips, men såvida du bedriver en blogg där du har en del annonser, lyckas vinna tävlingen och därmed får reklam för din blogg, kan du mycket väl tjäna en hel del. Framförallt om din blogg verkligen är bra och du således har chansen att i och med detta behålla de nya läsarna samt få dem att sprida vidare din blogg/hemsida.


Kommentarer
Postat av: Shima

Hej! Jag har besvarat dina frågor på min blogg nu!



Mvh Shima Moradi

2008-06-01 @ 20:57:31
URL: http://roadtosuccess.blogg.se/
Postat av: bloggsolutions.se

Hej!!



Läs igenom våran artikel "Reklam över headern" i vårat artikelarkiv.



Sedan lägger du diven under "header" istället för att få det som du vill.



/bloggsolutions

2008-06-02 @ 12:50:16
URL: http://bloggsolutions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0