Ytterligare reor

Lite kort om några enligt mig reor som är väl värda att besöka. Har inte besökt någon än, men hört om dessa. De jag skriver om nu råkar vara i Göteborg:

NK-rean. Den öppnar imorgon, måndagen den 23:e juni. Klockan 8:00 för de med svart NK-nyckel. Klockan 9:00 för de med vanlig NK-nyckel och klockan 11:00 för allmänheten. Helt klart värd att besöka. En del riktiga fynd på i vanliga fall dyrare plagg går att göra. Till en början mestadels 30-50 % på vårens och sommarens kollektioner, men de plockar även fram lite äldre godbitar. Vissa få plagg är det 70 % på. NK's sortiment tror jag att de flesta är ganska välinformerade om. De saluför en rad riktigt grymma märken.

Victoria Arena utförsäljning/rea. Har hört rykten om att denna fantastiska butik tyvärr skall stänga igen. De har sedan ungefär en vecka tillbaka i alla fall börjat rea ut massa plagg, tror att det är 50-70 % nu. Riktiga fynd går alltså att komma över. Besök!!

W19. En affär på Erik Dahlbergsgatan i Vasastan, som kanske är okänd för rätt många. Deras rea startar imorgon, måndagen den 23:e juni, klockan 9:00. W19 är lite mindre och gemytlig med oerhört trevlig personal. De saluför en del speciella plagg från en del lite mer okända märken, men även mer kända märken som Rare, Diesel, Triple Five Soul, Mouli och många andra. Framförallt misstänker jag att de har en del riktigt grymma Rare plagg. Här går absolut att göra en hel del fynd för, liksom de andra varuhusen/affärerna jag nämnt, både damer & herrar.

Lycka till! Att fynda kläder till bra priser är en effektiv metod för att "tjäna" in lite extrapengar. Är man i tid och har tur kan man hitta en del riktiga godbitar väldigt mycket billigare. Tänkt dock på att inte bara impulsköpa alltför mycket. Tänk igenom innan lite vad du behöver. När du hittar ett plagg, tänkt då igenom huruvida du kommer att använda det mycket och ifall du har andra plagg som matchar till :)


I denna blogg har jag även tänkt ta med lite som behandlar utbildning och karriär. Därför skall jag nu delge er ett enkelt tips, som man kan dra nytta av både i skolan, i sitt sociala liv och när man arbetar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra ide, kul blogg. skulle vilja läsa lite mer småtips kanske om hur man kan spara lite i månaden(som tillslut blir en stor summa) bla, kanske lite om hur man kan få småslantarna att faktiskt betyda. BRAAA IDè

2008-06-23 @ 00:25:46
Postat av: Anonym

ja precis, och även om man verkligen är i NÖD av pengar...

2008-06-23 @ 00:26:46
Postat av: In need of money

Tack så mycket! Har skrivit några inlägg (om du kollar under kategorien "spartips"), där jag hjälper till att spara lite genom enkla metoder, som senare blir mycket. Däremot håller jag med dig om att fler inlägg kring detta absolut behövs. De senare inläggen har inte riktigt blivit utav den karaktären, men det är absolut enkla tips som gör att man kan tjäna lite småslantar och även lära sig att ta tillvara på småslantarna, som jag har tänkt skriva om i denna blogg. Därtill kommer då även tips för de med riktigt knaper ekonomi, som verkligen är i NÖD utav pengar ;) För dessa är tips för att tjäna/spara någon tjuga här- och där, de tips som i det långa loppet faktiskt kan hjälpa till ordentligt! :)

2008-06-23 @ 12:13:27
URL: http://oneofthose.blogg.se/
Postat av: Amelia

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 15:34:46
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0