Midsommarrean kommer med stormsteg

Nu har du chansen att tjäna in en hel del pengar i och med rean. Tipsade förra veckan om att Luisaviaroma nu har rea och rean börjar komma lite smått i alla affärer. Givetvis kan jag inte tipsa om alla affärer som har rea, men dra in till stan, var du än bor, och håll utkik. Nu i början är det förvisso mest 30 %, men å andra sidan finns de riktiga godbitarna kanske fortfarande kvar. Hittar man ett snyggt plagg på rea, är det ju underbart, framförallt om plagget i fråga var rätt dyrt, då man i så fall tjänar in ganska mycket pengar. Fastän jag tycker rea kan vara stressigt, överdrivet och svettigt, har jag ändå gjort en hel del grymma reafynd de senaste åren. Så håll utkik!

Såvida du vill handla på nätet, har många siter rea, däribland Luisaviaroma, som jag tipsade om förra veckan. Även HM har rea nu (i spalten till vänster kan du välja mellan dam, herr, barn etc.):

http://shop.hm.com/se/?action=viewcampaign650reashoppingwindow

Även Streetoutlet tror jag har fått in lite mer plagg nu (alltid "rea" där):

http://se.streetoutlet.com/store/default.asp

Samt säkerligen många fler. Håll som sagt utkik, både på nätet och när du tar en trip till staden. Jag uppdaterar detta inlägg senare och kommer under de närmsta veckorna även att behandla rean en hel del!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0