Är du en fuling kan du spara cash

Ursäkta att jag inte har uppdaterat. Har varit iväg och massa grejor har kommit upp. Skall försöka bli mer konsekvent i mitt uppdaterande. Hursomhelst har jag ett litet tips till er som vågar och inte får dåligt samvete. Själv skulle jag aldrig klara av att göra det, men tro mig, vissa gör det ;) I alla fall fick jag tipset utav en vän. När vi var på stan (var dock inte med vid tillfället, vilket i sådana fall hade medfört till att jag hade stoppat det), "tappade" han en t-shirt i marken när ingen såg. Således blev det en liten fläck och följaktligen fick han 50 % rea, istället för 30 %. Skämms över att jag har skrivit det här och jag vill väl inte uppmana till det, men det är intressant med olika metoder för att försöka spara in någon hundralapp. Tilläggas bör även att personen i fråga ytterst sällan gör som såhär.

Det goda vädret ser ut att hålla i sig, men jag skall under helgen försöka publicera något inlägg, ett erbjudande samt skriva lite om de annonser jag lägger upp.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Bob Dylan

"vafan, det är kattskit på den här tröjan!"



gömmer kattungen i ryggsäcken

2008-08-04 @ 19:43:38
Postat av: Frida

Har inte läst alla dina inlägg än, men ett av de bästa tipsen för att inte bli av med så mycket pengar tycker jag är att ALDRIG skaffa kreditkort. Risken att man köper över sina tillgångar är rätt stor. BTW. Superblogg. :)

2008-08-19 @ 09:15:27
URL: http://www.metrobloggen.se/wiicky
Postat av: Sofia

synd att jag inte hittade hit tidigare, kanonblogg! Och trist att du lagt ner, är jätteintresserad av ekonomi osv!

2009-10-16 @ 10:53:32
Postat av: Ekonomizonen.se

Påminner om en amerikansk komedi, vilket jag glömt namnet på. Tror det är med Adam Sandler i huvudrollen som "nybliven" pappa.



Han tar upp en konservburk och lär ungen att kasta alla de ska ha i backen för det är halva priset på skadade burkar. /F

2009-11-12 @ 22:31:17
URL: http://www.ekonomizonen.se
Postat av: Jack

Thanks that's good article

2009-12-19 @ 22:10:12
URL: http://www.dincercam.com
Postat av: linnea

HAHAHA, det där ska jag börja köra med! (y)

2010-05-15 @ 17:51:04
URL: http://kjellbergen.blogg.se/
Postat av: örnen

haha schysst trick, eller så kan man ta ett smslån och köpa tröjan!

2010-06-18 @ 14:24:25
URL: http://www.smspengar.se
Postat av: molikszz

Cigarettes online » Blog Archive » Is it legal to resell cigarettes online?

2014-10-12 @ 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0