Lite om designen och ett simpelt spartips

Haha, jag är verkligen ingen hacker, men jag var så oerhört trött när jag kom hem förut, så jag har suttit här och pillat lite med designen. Blev väl tillsvidare helt okej ändå, måste jag säga. Kommer absolut att bli fler ändringar! :)
För att inte göra detta till ett helt bortkastat inlägg, tänkte jag bara att nu när vädret är så oerhört fint och man drar iväg och badar, grillar, festar eller vad som helst, kan man faktiskt spara in lite pengar, utan att verka som en snål mupp. Ofta kanske man drar iväg vart man nu skall med många vänner och då är det absolut smart att köpa flerpack! Istället för att alla köper varsin Cola (mest politiskt korrekt, haha), köp ett 24-pack med burkar, eller 6-pack med 1 ½ liters och dela på dessa samt priset!

Som sagt är detta inte alls ett överdrivet smart eller speciellt tips, många fler och mycket bättre kommer att komma ifall ni fortsätter läsa och försöker bidra till att sprida bloggen! Håll ögonen öppna och läs gärna igenom tidigare inlägg, där det i alla fall finns en del goda tips för att tjäna eller spara pengar. Kände hursomhelst att jag var tvungen att komma med något ;)

Förövrigt kan jag säga att själva namnet "oneofthose" kom jag på för typ ett år sedan, då jag under en väldigt väldigt kort period bloggade om lite allt möjligt. Namnet kommer från att denna blogg då just var en av alla andra likadana. Nu är bloggen dock helt annorlunda och antagligen kommer jag att byta domän till någonting mer passande.

Kör hårt ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0