Supersaver

Hej,

Pratade förut om att lägga upp annonser och nu har jag gjort det. Vet inte om det hela fungerar än. Jag vet att de syns, men jag vet inte huruvida eventuella inkomster för mig registreras. I alla fall hittade jag en website jag absolut tror kan passa er läsare. Nu när Sverige är så blåsigt, kallt och trist, kanske man vill komma iväg till solen eller storstaden. Supersaver. De erbjuder riktigt billiga flygresor till exempelvis Milano, Barcelona, Nice eller London. Unna dig själv några härliga dagar i solen med god mat, shopping, människor och allt vad din destination kan ha att erbjuda! :) De skriver såhär om sig själva:

"I drygt 15 år har vi erbjudit lågprisresor till mer än 500 000 resenärer. Under 2006 bytte vi namn från Flygcentrum till Supersaver och ingår därmed i ett av nordens största onlineresebyrånätverk. Du erbjuds lägsta pris till mer än 8500 destinationer och 40 000 hotell i hela världen. Våra besparningar är din belöning - resor till lägsta möjliga pris.

Supersaver ägs av Svenska Resegruppen (SRG), en av Nordens ledande resekoncern. Det ger oss tillgång till avancerad bokningsteknologi samt marknadens bästa avtal på flygbiljetter, hotell och biluthyrning."


Länken hittar du till vänster i menyfältet!

 

Kommentarer
Postat av: Fröken T

Kul blogg :)



Mitt bästa spartips: lägg all växel i en fin spargris; annars shoppar man bara en massa småkrafs för pengarna. Sen är det bra att ha shoppingstopp i långa perioder, då vänjer man sig av vid att köpa en massa onödiga saker :)

2008-06-24 @ 15:14:54
URL: http://terriern.blogg.se/
Postat av: Ellie

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-13 @ 05:15:31
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0