Rea på Acne

De senaste inläggen har väl inte varit några direkt smarta spartips, men detta kommer, jag lovar! Dessutom många inlägg på hur man kan tjäna lite extrapengar och spara småpengar här- och där, vilket tillslut blir en hel del. Inlägget om att ligga steget före publiceras under dagen. Jag fick förresten en hel del nya läsare igår, trevligt. Välkommna! Glöm inte att försöka sprida sidan till andra. Det sporrar än att fortsätta skriva och publicera många inlägg som kan hjälpa er. Bloggen är ännu inte riktigt igång och jag har en del riktigt stora inlägg/guider påbörjade, som kommer att publiceras när jag får fler läsare. Så häng i och besök gärna bloggen så ofta som möjligt. Jag skall även börja lägga upp lite annonser som jag väljer utefter vad jag tror kan passa er och bloggens syfte, d.v.s. erbjudanden som gör att man sparar in lite pengar. Det är även tänkt att jag skall kontakta lite företag jag gillar som har erbjudanden som gör att man sparar pengar, kan tjäna extra eller dylikt. Håll ögonen öppna!

Tänkte även tipsa er om att Acne från och med idag har 40 % rea. Här är länken till deras webshop:

http://www.acnejeans.com/shop.asp

Tror även att rean gäller i Acnes butiker i Stockholm samt Göteborg.

Ha en trevlig dag :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill du bli dagens blogg i min blogg?:)

Skriv då en fråga i mitt inlägg "frågestund" så är du med i lottningen !:)

CIAO

(ursäkta reklamen)

2008-06-23 @ 19:24:26
URL: http://johow.blogg.se/
Postat av: André (WiktorMode)

Såg att du också hade bloggat om acne rean;) sånt kan de va:):D

2008-06-23 @ 21:19:18
URL: http://wiktormode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0