Vad vill du läsa mer om?

Har suttit och filat på rätt många inlägg som kommer att publiceras här i dagarna. De handlar om lite enkla spartips och vad du kan göra för att tjäna pengar nu under sommaren, vare sig du har sommarjobb eller ej. Sedan har jag även lite större guider jag kommer att publicera när tiden är så att säga den rätta. Skall försöka marknadsföra mig mer och ser gärna att ni hjälper till! =) I alla fall tänkte jag undra er lite vad ni vill läsa mer om? Bloggen handlar ju inte endast om diverse spartips eller metoder för att tjäna extrapengar, utan ekonomi i allmänhet, karriär, utbildning m.m. Jag tror att många är intresserade utav att spara pengar. Är det framförallt då hur ni skall lyckas lägga undan x antal kronor i månaden, eller handlar det om att lyckas välja det billigaste & bästa alternativet? Som sagt, delge mig gärna era åsikter, frågor och tips.

Mvh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0